פוליסת חיסכון כלי פיננסי לניהול השקעה נזילה

2תמונה לפוליסת חיסכון

ההשקעה הפיננסית המרכזית שכנראה היועץ בבנק לעולם לא יספר לכם עליה.

למה ? כי הם לא מרוויחים ממנה ולא מתפרנסים ממך הלקוח!

אם תפנו ליועץ בסניף הבנק הקרוב ,סביר להניח שהוא יציע לכם השקעה בקרנות נאמנות, בהשקעה בבורסה או ניהול תיק השקעות בבית השקעות. בשנים האחרונות מתפתח תחום פוליסות החיסכון , תחום זה מהווה אלטרנטיבה נפלאה למוצרי ההשקעה הנפוצים. לפוליסות החיסכון יתרונות משמעותיים בניהול השקעות מקצועי ובהטבות מס..

אז מהי בעצם פוליסת השקעה וחיסכון ?
פוליסת השקעה וחיסכון של חברות הביטוח הן מכשיר חיסכון מנוהל: הכספים מתנהלים כמו בקרנות הנאמנות. למעשה , מדובר בתיקים פיננסים המנוהלים ע"י בתי ההשקעות וחברות הביטוח, בהתאם למסלול ההשקעה שנבחר ע"י הלקוח מאוד דומה לניהול קרן ההשתלמות שלכם.

לפוליסת החיסכון יתרונות רבים:

נזילות ההשקעה
הכספים המושקעים בתוכנית זו ניתנים למשיכה בכל עת, ללא כל הגבלה וללא כל תלות בתחנות יציאה וקנסות כלשהם.


התאמה אישית

ניתן לבחור בדרך ניהול החיסכון המועדפת עליך וזאת באמצעות מגוון מסלולי השקעה ייחודיים , ניתן לשלב ולנוע בין המסלולים השונים ובכך ליצור שילוב אופטימלי המתאים לך אישית.

נכסים לא סחירים

עוגן ההשקעה בתקופה סוערת, פוליסת חיסכון , בניגוד לקרן נאמנות או תיק מנוהל רשאית להחזיק גם מוצרים שאינם נסחרים בשוק ההון כגון נדל"ן השקעות והלוואות למיזמים ועוד, בדומה לקרן ההשתלמות, הפוליסה אינה בעלת מתאם מלא לשוק המניות ובתקופה סוערת המוצרים הלא סחירים ממשיכים לייצר כסף לתוך הפוליסה.


דמי ניהול נמוכים

בפוליסת החיסכון הפיננסי , העלות היחידה היא דמי ניהול בשיעור נמוך במיוחד וזאת מכספי הצבירה בלבד, על פי חוזה קבוע וידוע מראש. אין עמלות קניה ומכירה, אין דמי שבירה אין דמי משמרת, שיעור הוספה או דמי הפצה (כל אותן עמלות שמוסתרות והולכות לטובת הבנקים ומקטינות בצורה משמעותית את החיסכון שלך).

דחיית מס
המעבר בין מסלולי ההשקעות אינו מחושב כ"אירוע מס" בחשבון החיסכון, מס רווחי הון ישולם רק בעת משיכה חלקית או משיכה מלאה של הכספים בתוכנית.

מנהל השקעות

מכיר את ההתלבטות, איזה מנהל השקעות לבחור? מי יותר טוב, אנליסט או מור, אולי ילין או בכלל מיטב? למה לבחור אם אפשר  לשלב, כן זה מה שיפה, בפוליסת חיסכון ניתן לשלב לא רק מסלול השקעה אלא גם מספר מנהלי השקעות בפוליסה אחת.

שקיפות

ניסית פעם לבחון הצעה לתיק מנוהל מבית השקעות? תמיד אותה תשובה "תראה הרגולטור לא מאפשר לנו" ..בפוליסת חיסכון הנתונים של כלל החברות בכל האפיקים מפורסמים אחת לחודש ע"י משרד האוצר.

 

לתיאום פגישת היכרות

מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

עוד מהבלוג