מה זה פמליאופיס

מה זה פמליאופיס

הרעיון של ניהול הון משפחתי בעזר תפמלי אופיס הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות ולא רק במשפחות מולטי עשירות . הרעיון המרכזי ענייניה הפיננסיים והאישיים של משפחה מנוהלים על ידי גטף מרכזי בשם Family Office. הצעת מגוון רחב של שירותים, כגון ניהול פיננסי, תכנון מס, תכנון צדקה, תכנון עיזבון וממשל משפחתי, היא המטרה של ה-Family Office. אני אתן סקירה כללית של משרדי משפחה במאמר זה, כולל הרקע, הארגון, התכונות והיתרונות שלהם.

למשרדי משפחה יש היסטוריה ארוכה. במאה ה-19 החלו משפחות אמידות באירופה להקים משרדים פרטיים לטיפול בבעיות הפיננסיות שלהן. עם זאת, במאה ה-20, כאשר משפחות עשירות החלו להקים משרדים משפחתיים כדי לנהל את עושרם, להקים עסקי השקעות פרטיים משלהם. משרדי פמילי אופיס התפתחו לעסקים מלאים המספקים למשפחות עשירות מגוון שירותים לאורך זמן.
משרדי פמילי אופיס מציעים מגוון שירותים ללקוחותיה, לרבות ניהול השקעות, הכנת מס, הסדרת פלנטרופיה, תכנון עיזבון וממשל משפחתי. השירות העיקרי שמציעים פמילי אופיס הוא ניהול השקעות, הכולל גם ניהול עושר משפחתי לצמיחה ושימור לטווח ארוך. יצירת אמצעים להפחתת חבות המס של המשפחה מכונה תכנון מס. סיוע בזיהוי והשגת מטרות הצדקה של המשפחה הוא חלק מתכנון פילנתרופי. יצירת תוכניות להעברת עושר המשפחה לדורות הבאים היא מרכיב בתכנון עיזבון. יצירת מדיניות ותהליכים לניהול משפחות היא מרכיב של ממשל משפחתי. קבלת החלטות, תקשורת ומערכות יחסים.
היתרונות של פמילי אופיס: משרדי פמילי אופיס מעניקים למשפחות עשירות מספר יתרונות. ראשית, משרדי משפחתי מציעים מגוון רחב של שירותים בהתאמה אישית לדרישות והעדפות הייחודיות של המשפחה. זה עשוי להפוך את החיים לפשוטים יותר ופחות מלחיצים עבור המשפחה על ידי מתן נקודת מגע אחת לכל הבעיות הכלכליות והאישיות שלהם. בנוסף, משרדי משפחתי מעניקים ללקוחות גישה לקבוצת מומחים במגוון תחומים, לרבות ניהול השקעות, הכנת מס ותכנון עיזבון. ייתכן שהמשפחה תוכל להגיע ליעדים הכלכליים והאישיים שלה כתוצאה מכך ולקבל החלטות מושכלות. עבור משפחות עשירות שמעדיפות את הפרטיות שלהן, משרדי משפחה מציעים דיסקרטיות והסתגרות, מה שעשוי להיות משמעותי. בדרך רביעית, משרדי משפחה יכולים לסייע בכך על ידי מתן פורום לבני המשפחה לדון במטרות ובאמונותיהם הפיננסיות, האישיות והאתיות, יוזמה זו מטפחת אחדות משפחתית ותקשורת.
משרדי פמילי אופיס הם עסקים פרטיים המציעים מגוון רחב של שירותים למשפחות אמידות. בהתאם לדרישות ולטעמים של המשפחה, ניתן לבנות אותם בדרכים רבות. נקודת מגע אחת לכל הנושאים הפיננסיים והאישיים, גישה לצוות מומחים, סודיות ופרטיות, כמו גם עידוד של הרמוניה משפחתית ותקשורת, הם רק כמה יתרונות שמשרדי המשפחה עשויים לספק. משרדי Family Office צפויים להפוך לחלק גדול יותר מנוף ניהול העושר כאשר הביקוש לשירותיהם עולה יחד עם מספר המשפחות העשירות.
דוגמא לאלוקציית נכסים של פמליאופיס

לתיאום פגישת היכרות

מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

עוד מהבלוג