השקעות אלטרנטיביות בתקופת אינפלציה

people-2589340_1280

אחד האתגרים המרכזים של מנהל הון הינה להראות תשואה עודפת על האינפלציה, בתקופה האחרונה אנחנו מתבקשים כפמליאופיס לספק פתרונות מחוץ לקופסא על מנת להגן על ההון של לקוחותינו משחיקה.

להלן סקירה קצרה וחולפות מוצעות

מבוא

העלייה מתמשכת ברמת התמחור הכוללת של סחורות ושירותים שידועה בשם אינפלציה עשויה להשפיע רבות על תיקים ומשקיעים. השקעות אלטרנטיביות התגלו כמכשיר שימושי להילחם בתוצאות האינפלציה שכן השקעות מסורתיות כמו מניות ואג"ח עלולות להיתקל בקשיים בתקופות אינפלציוניות. במאמר זה אנו בוחנים את השימוש בהשקעות אלטרנטיביות וכיצד הן עשויות לשמש כחיץ אינפלציה במאמר זה.

הבנת השפעות האינפלציה על השקעות קונבנציונליות

עם הזמן, האינפלציה מפחיתה את כוח הקנייה של הכסף. אגרות חוב ומכשירים בעלי הכנסה קבועה מאבדים מערכם כאשר המחירים עולים. לאינפלציה עשויה להיות גם השפעה שלילית על המניות על ידי העלאת עלות חומרי הגלם והקטנת מרווחי הרווחים. משקיעים מחפשים אסטרטגיות להגנה על ההון ולספק תשואות שעולות על העלויות הגדלות בתקופות אינפלציוניות.

תפקיד השקעות אלטרנטיביות

בנוסף למניות ואג"ח קונבנציונליות, השקעות אלטרנטיביות מכסות מגוון רחב של נכסים אחרים. לנכסים אלה יש לעתים קרובות מתאם מועט עם השקעות קונבנציונליות ועשויים לספק יתרונות מיוחדים בתקופות אינפלציוניות. להלן מספר אפשרויות חלופיות למשקיעים לחשוב עליהן:

נדל"ן: היסטורית, אנשים העדיפו נדל"ן בתקופות אינפלציוניות. האינפלציה נוטה להעלות את ערך הנכסים, ומספקת חיץ פוטנציאלי כנגד עלויות גדלות. בנוסף, הכנסות משכירות עשויות לעלות, ולהציע זרם תזרים מזומנים יציב שיכול לעמוד בקצב האינפלציה.

בתקופות אינפלציוניות, מחירי הנדל"ן נוטים לעלות ככל שעלות חומרי הבנייה והעבודה עולה. לדוגמה, נתונים היסטוריים מראים שבתקופת האינפלציה בארצות הברית בין 1972 ל-1981, מחירי הדירות עלו בממוצע של 3.41% בשנה מעל שיעור האינפלציה.

נפט, זהב, כסף ומוצרים חקלאיים הם דוגמאות לסחורות שיש להן ערך מובנה ועשויות לשמש עתודת עושר במהלך האינפלציה. מחירי הסחורות עולים לעתים קרובות כאשר האינפלציה מתגברת, מה שהופך אותן להשקעות נחשקות.

סחורות: זהב נחשב לעתים קרובות להשקעה במקלט בטוח במהלך האינפלציה. מ-1970 עד 1980, תקופה הידועה באינפלציה גבוהה, מחיר הזהב עלה בכ-2,300%. באופן דומה, מחירי הנפט נוטים לעלות בתקופות אינפלציוניות עקב עלייה בביקוש ובעלויות הייצור.

תשתיות: השקעה בתשתיות עשויה לספק יציבות והגנה על אינפלציה לטווח ארוך, כגון כבישי אגרה, שדות תעופה ופרויקטים של אנרגיה מתחדשת. נכסי תשתית כוללים לעתים קרובות כוח תמחור או הוראות חוזיות המאפשרות שינויים הקשורים לאינפלציה.

השקעות במפעלים פרטיים או בסטארט-אפים נעשות באמצעות הון פרטי והון סיכון. האינפלציה עשויה להועיל להשקעות בהשקעות פרטיות מכיוון שעסקים יכולים להעלות את התמחור שלהם או להעביר את ההוצאות העולות ללקוחות. גם אם הן מסוכנות יותר, השקעות הון סיכון עשויות בכל זאת להציע סיכויים לרווח

פרייבט אקוויטי והון סיכון: השקעות פרייבט אקוויטי בחברות בעלות כוח תמחור יכולות להפיק תועלת מהאינפלציה. לדוגמה, חברה הפועלת במגזר האנרגיה עשויה להעלות מחירים עבור מוצריה או השירותים שלה כדי לקזז עלויות מוגברות הנובעות מאינפלציה. באופן דומה, השקעות הון סיכון בסטארט-אפים עם פתרונות חדשניים להתמודדות עם אתגרים הקשורים לאינפלציה יכולות להניב תשואה משמעותית.

הפחתת סיכונים וגיוון

שמירה על תיק מגוון היטב חיונית כשחושבים על השקעות אלטרנטיביות. על ידי פיזור הסיכון בין סוגי נכסים רבים, הפיזור מפחית את ההשפעה הפוטנציאלית של כל השקעה אחת. משקיעים יכולים לשפר את פרופיל הסיכון-תשואה של התיקים שלהם על ידי ערבוב השקעות מסורתיות עם נכסים לא מסורתיים.

הערכה של הסיכון הכרוך בהשקעות אלטרנטיביות היא גם חיונית. נכסים חלופיים עשויים לבוא עם חששות תפעוליים, רגולטוריים ונזילות, גם אם הם עשויים להיות מועילים במצבים אינפלציוניים. סיכונים אלה עשויים להיות מופחתים, וניתן לקבל החלטות השקעה בעלות ידע, על ידי ביצוע בדיקת נאותות קפדנית והתקשרות עם אנשי מקצוע פיננסיים.

לסיכום

כאשר יש אינפלציה, השקעות קונבנציונליות עלולות להיתקל בקשיים כתוצאה מירידה בכוח הקנייה. משקיעים עשויים להיות מסוגלים למתן את ההשפעות השליליות של האינפלציה על ידי הכללת השקעות אלטרנטיביות בתיקים שלהם. השקעות אלטרנטיביות עם תשואה פוטנציאלית כוללות נדל"ן, סחורות, תשתיות, הון פרטי, הון

אבל חשוב לזכור שלהשקעות אלטרנטיביות יש סיכונים מסוימים משלהם שיש לשקול היטב. משקיעים שאינם מכירים את המורכבות של נכסים אלה עשויים להפיק תועלת מלפנות לייעוץ ממומחים פיננסיים המתמקדים בהשקעות אלטרנטיביות. בסופו של דבר, גיוון תיק המשקיע בנכסים חלופיים יכול לעזור להם לצלוח את

חשוב לציין כי הביצועים של השקעות אלטרנטיביות יכולים להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לרבות תנאים כלכליים ודינמיקת שוק. דוגמאות אלו ניתנות כדי להמחיש את היתרונות הפוטנציאליים של השקעות חלופיות במהלך אינפלציה, אך התוצאות בפועל עשויות להיות שונות.

כאשר בוחנים השקעות אלטרנטיביות, חשוב למשקיעים לבצע מחקר מעמיק, להתייעץ עם אנשי מקצוע פיננסיים ולהעריך את הסיכונים הספציפיים והתשואות הפוטנציאליות הקשורות לכל הזדמנות השקעה.

אנחנו כפמליאופיס בוחנים כול לקוח ברמה האישית ומתאימים ללקוח חליפה לניהול ההון האישי שלו.

לתיאום פגישת היכרות

מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

עוד מהבלוג